Troleibuzul 7 (II)

Tichet „de” compostor vs. tichet „de” conductor

Stiam eu ca ruta asta e una deosebita. De azi, 1 octombrie (ziua mea de nastere, printre altele) cei de pe ruta 7 au intordus COMPOSTOARE (tare pozitive, de culoarea ierbii crude). Conductori nu mai sunt, de aceea fiecare pasager e novoit sa transmita banii pana la sofer ca apoi sa primeasca un bilet. Bilet mai mare decat cel eliberat de taxatori, din cauza ca trebuie sa corespunda ca dimensiune cu gura compostorului.

***

Primele doua minute m-am simtit ca la Lvov. Cu mica diferenta ca acolo se calatoreste cu tramvaiul. Dar, din clipa in care banii au inceput sa circule cu o peridiocitate tot mai mare si oamenii se incurcau la numarat si la transmis si au inceput sa se certe (mai ales femeile trecute de 4o, toate cu fete inacrite) mi-am zis ca poate ar trebui sa fie reabilitate si tramvaiurile in orasul nostru, care, din start, predispun la un comportament mai „european”.

Un gând despre „Troleibuzul 7 (II)

Lasă un răspuns

