copilarie dulce melodie

Am inteles ca sunt un copil la 28 de ani, 11 luni si 6 zile. Era seara. Ma intorceam acasa de la servici. In fata blocului ma apucase un fel de neliniste surda.
Parca totul era bine. Aveam 28 de ani, 10 luni si 6 zile, un salariu decent, pantofi scumpi si o geanta asortata, un copil blond, cu ochi albastri, care merge la o gradinita privata, in vacanta am fost in Turcia, la 5 stele ultraallinclusive. Pisica mea e de rasa, iar eu zburasem cu avionul, pana la acea data, de 19 ori.
Urcand scarile nelinstea mea se marea. Mi-am dat seama ca exact asa urcam scarile si la 13 ani, cand veneam prea tarziu de la scoala, cu un soi de spaima cuibarita undeva in adancul maruntaielor mele. Ceva nu facusem.
***
Sunt un copil rau. Am uitat sa cumpar paine. Mi-am lasat ceasca de la cafea si farfuria de la micul dejun in chiuveta. Nu le-am spalat. Nu am fost indeajus de isteata sa gasesc 5 minute dimineata, inainte de a iesi din casa, sa le spal. Nu am scos gunoiul, iar hainele mele stau de 10 zile pe masa de calcat. Nu mi-am strans dimineata patul. Stergarul meu de baie sta pe marginea cazii, iar pisica nu are mancare de ieri seara.
***
Mama le stie pe toate. Mama iubeste curatenia. Numai mama stie ca eu, de fapt, am 15 ani si nu 28, 10 luni si 6 zile. Numai mama stie cum se cresc copiii. Mama nu uita niciodata sa spele vesela si sa cumpere paine.
***
Eu o iubesc pe mama. Din cauza asta am decis ca am sa renunt sa mai fiu copil. Ca am sa-i las si ei, cativa ani din viata, posibilitatea de fi femeie. Iar cand mama e femeie, fiica e si ea femeie.

Lasă un răspuns

