Soare

Fotografie facuta de printesa mea

Mama intotdeauan imi spunea ca, daca esti femeie si ai un copil, apoi trebuie sa consideri ca existenta ta si-a atins apogeul si tot ce urmeaza este  facut, trait, vazut din perspectiva copilului. De mii de ori m-am revoltat impotriva acestei legi nescrise, retardate, insuportabile. Am protestat. Am tipat. Am urlat de neputinta si dorinta de a schimba ceva. De a schimba felul ei de a gandi. De a fi in stare sa fac ceva dincolo de copil si de soarta de mama.

***

Asta seara a avut loc, cu o continuitate de invidiat, discutia obisnuita inainte de somn, intre mine si fetita mea.

-Mamica, vreau sa dorm cu tine! Te roooog, vreau sa dorm cu tine…Doar noaptea asta, promit!

-…

-Te rog, te rog, te rog…

-Stii, eu tot vreau sa dorm cu multi, dar nu pot, intelegi nu pot…Si dorm singura.

-Mamica, tu vrei sa dormi cu cineva?

-Da, scumpo…

-Atunci dormi cu mine.

Am ramas fara cuvinte. O caldare de lacrimi mi s-a urcat la ochi. In clipa ceea am inteles-o pe mama. Daca ai copil, la ce bun iti mai trebuie altceva, altcineva?

Un gând despre „Soare

  1. Iti trebuie! Ai incredere! Cauta-l pe Acela care va fi sa vina!
    Anii trec repede, iar copiii pleaca prin Cehia, Turcia, Olanda sau cine stie pe unde…

    Vei gasi. Esti un om special.
    „Fa ceva dincolo de copil si de soarta de mama.”

Lasă un răspuns

