Moldova, ai incaltaminte!

Cu doar patru saptamani in urma, fascinata oarecum de bilboard-urile minimaliste cu marca Zorile si manata de dorinta de a sustine producatorul autohton, i-am cumparat printesei mele o perche de sandalete albe, cu trei floricele si cu o talpa ce pretindea a fi ortopedica.

Uite, cam asa aratau ele pe tejghea. Toate bune si frumoase, insa sentimentul pozitiv de cetatean responsabil care sustine economia tarii, a trecut exact dupa trei zile de la achizitionarea acestor sandalete simpatice. Si asta deoarece in numai trei zile  ele au reusit sa se dezlipeasca in bot, dupa o saptamana s-au innegrit pe parti, iar peste zece zile s-a dezlipit partea lor interioara.

Azi, fiind in preajma magazinului cu pricina, am intrat si le-am inapoiat. Acolo pe loc mi-au dat o chitanta precum ca am lasat in seama lor o pereche de incaltari. Acum astept. Astept reactia celor de la Zorile, care, simt eu, va intirzia sa vina.

PS: din pacate am uitat sa fotografiez papucii sus-mentionati.

Lasă un răspuns

