Mamica de milioane

popica

Ta-daaam! Am intrat in noul an, plini de sperante, rezolutii, planuri, proiecte sau, pur si simplu, dorinta de a fi lasati in pace.
Eu, traditional, la inceputul fiecarui an incerc sa prind valul rezolutiilor si sa raman pe el cat mai indelungat posibil.
Anul acesta vreau sa fiu o mama mai buna. In fiecare an am vrut si am planificat, dar nu intotdeauna mi-a iesit. Anul asta, insa, copilul meu o sa fie chiar mare, cu un picior in scoala si altul in gradinita, in grupa pregatitoare. Eu, pur si simplu, trebuie sa-mi combat lenea, indiferenta fata de programul scolar si sa-mi dau seama ca bebelusii mai au capacitatea de a creste si a deveni copii. Copii care inteleg prea multe. Chiar si atunci cand le spui ca esti taaare ocupata cu lucrul la calculator, dar de fapt privesti „Sex and the city” a 8 oara de cand au terminat sa-l arate la televizor.

Acum insa mamica e in vacanta. Se intrece in lene cu pisoiul. Mai am 5 zile sa inventez cum pot deveni o mama mai buna, o mama de milioane.

Lasă un răspuns

