Jeremiah, ingerul meu

Jeremiah!

Jeremiah a venit in casa noastra pe neprins de veste, odata cu prima zapada. E un inger care a aterizat anume la geamul meu, deoarece stia ca demultisor asteptam un semn, de acolo de sus, ca minunile sunt posibile si aici jos.

Jeremiah e un inger din petici, dar cu o poveste frumoasa. Cica vine din Jamaica. Pana nu demult a stat la Londra. Ilegal, desigur. Acum a ales Chisinaul, deoarece a auzit ca avem zapada ca in povesti, si ca gerul o face sa scirtie nostim sub picioarele noastre.

Jeremiah mai este deosebit, deoarece m-a invatat sa tin acul in mina mai mult de 10 minite in sir. Si, deoarece, m-a inspirat s-o conving pe mama sa-mi arate cum se cos o pereche de pantaloni „pentru ingerasi’. Jeremiah mi-a adus aminte cum se brodeaza si mi-a aratat ce pot face cu minisculul fular pe care il tricotasem cu un an in urma.

Bine ai venit la noi, Jeremiah! Iti promit ca iti voi face rost si de prieteni!

Lasă un răspuns

