Hai sa fim Mosi Craciuni!

Toata lumea se grabeste, inainte de Craciun, sa devina mai bun si sa-i ajute pe altii. Nu de alta, dar se poate supara Mosul si va uita drumul spre casa noastra.

De obicei, marile companii, deopotriva cu institutiile mass-media sunt cele mai harnice la capitolul „hai sa fim buni”. Toata aceasta „bunatate” se ambaleaza intr-o publicitate sociala „cu sclipici si lipici”, se adaoga o melodie de-a lui Frank Sinatra si, pe de asupra, se toarna un polonic mare cu sirop.

De obicei, nu ma las sedusa de toate aceste campanii de sensibilizare, facute in graba inainte de Craciun si care inca te mai fac sa te simti parca vinovat ca tie si copiilor tai ti-e, poate, mai bine.

Anul asta, insa, am decis sa devin si eu Mos Craciun pentru copiii care au avut mai putin noroc decat copilul meu. Duduia mea ma va ajuta, dindu-mi un sac plin cu jucarii.

Pe 23 decembrie, seara, imi voi lua un prieten la brat si ma voi duce cu sacul plin de daruri spre cortul amplasat in Piata Marii Adunari Nationale de cei de la Jurnal Trust Media.

Craciunul asta, inghetata mea va fi cu sirop.

Lasă un răspuns

