Stil

once upon a time

Aici, in uniforma de insotitoare de tren, mama, studenta in anul IV.

Mama mea a fost foarte frumoasa. Si acum e frumoasa, dar altfel. Toate mamele sunt frumoase „altfel” dupa ce se marita si fac copii. Cand eram mai mica si mai naiva, priveam albumele ei de fotografii si ma miram cat de frumoasa si stilata era si ma intrebam, in sinea mea, unde au disparut acele „elemente” care o faceau „altfel”.

M-am maritat si eu. Am facut si eu un copil si m-am trezit, chiar la iesirea din maternitate, ca au disparut unele „elemente” si din mine. Nu mai sunt atat de usoara (in toate sensurile), nu mai am chef sa stau in fata oglinzii sa experimentez, nu mai sunt atat de „stilata” cum eram inainte de a deveni sotie si mama.

Termenul de „sotie” a fost cu succes ejectat din viata mea. „Mama”, slava Domnului, am ramas. Acum incerc, din rasputeri, sa combin aceste doua stari, „mama” si „om cu gust”.

Intre timp am descoperit un blog care ma inspira. Ideea celor de la „My parents were awesome” (traducere libera: parintii mei au fost fantastici) e simpla: sa posteze fotografiile diferitor parinti a diferitor oameni si sa arate cat de stlilati erau acestia inainte de a avea copii, care au aparut si le-au stricat tot compotul.

Lasă un răspuns

