Azi mîncăm kis-kis!

blog 05

Îmi plac timpurile de criză, deoarece te fac să devii inventiv şi creativ. Nu că mi-ar lipsi cei cîţiva lei pentru 100 de grame de bomboane „kis-kis” pentru duduiţă, dar m-am molipsit şi eu de această febră  „do it yourself”.

Le-am făcut cu:

  • 25 g zahăr
  • 125 g smîntînă
  • 30 g margarină
  • Un pacheţel de zahăr vanilat
  • O linguriţa de miere
  • pune toate ingredientele într-o oală şi amestecă-le. Se pun apoi la foc mic pînă ce zahărul şi margarina s-au topit de tot.
  • amestecă încontinuu şi lasă oala pe foc pînă dă puţin în clocot.
  • cînd compoziţia a aluat o culoare aurie, se ia oala de pe foc. Se lasă 5 min. Să se răcească. Apoi bate 10 minute amestecul, care, treptat, se va întări.
  • pune amestecul într-un vas de Jena şi întinde-l uniform. Apoi, cînd amestecul s-a întarit niţel, taie în pătrăţele.

PS1: niciodată să nu credeţi unei reţete găsite într-o carte sau pe vreun site mot-a-mot, deoarece întotdeauna te trezeşti că ceva nu-ţi iese. Cred, că aici va fi acelaşi caz, aşa că –IMPROVIZAŢI!

PS2: în fine, cred că cele 100 de grame de caramelă cumpărate la magazin vă vor costa mai puţin :)

Poftă bună!

Lasă un răspuns

