Pericol

Viaţa este o boală incurabilă. Şi părinţii reprezntă primul pericol pentru copil – adaog eu.

Toţi părinţii sunt deja la curent cu prima axiomă a educaţiei „Cît de mult nu te-ai strădui, oricum nimic bun nu va ieşi”. Psihologii francezi (citesc numai reviste franceze de psihologie) şi-au pus în cap să anihileze „din faşă” orice manifestare de afecţiune părintească, dacă aceasta nu este ajustată ultimelor norme a „deontologiei şi eticii părinteşti”.

Iată, de exmplu, săptămîna aceasta citesc că nu e bine să pupi copilul pe guriţă. Dar eu am facut-o toţi aceşti 5 ani, de cînd am îndraznit să devin părinte. Şi acum ce să fac?

Mda, mai întîi de toate tebuia să citesc toate tratatele de pedopsihologie, toate articolele dedicate părinţilor, plus să mă conduc de bunul meu simţ de părinte cumsecade.

Acum mă paşte pericolul să cresc lîngă mine un copil cu devieri, hiper-sexuat, care nu va şti să facă deosebire între părinţi şi obiectele dorinţelor sale erotice, un copil care riscă să rămînă „în fantasmele sale oedipiene”…

2 gânduri despre „Pericol

  1. Cred ca pur si simplu nu e igienic sa pupi copilul pe gurita, asta mentionau si niste medici in timpul unui reality show unde mama facea lucrul asta
    copilul are nevoie de contact fizic, imbratisari, pupici,
    si oricum cred ca atunci cind copilul e micut, nu-ti mai dai seama unde-l pupi, frunte, gurita, obrajori, atunci cind creste – alta treaba

    • psihologii nu se refera deloc la problema igienei in cazul dat, ci la faptul ca copiii isi pot proiecta, mai tarziu, dorintele lor erotice asupra parintilor. in orice caz, mie mi se par uneori cam exagerate toate aceste teorii si pericole.

Lasă un răspuns

