Noua metodă de protejare a copilului

„Dacă doriţi ca copilul Dvs. să fie protejat şi iubit la grădiniţă, la fel ca şi acasă, atunci angajaţi-vă în calitate de educatoare în grupa lui!!!”

Acesta ar fi sloganul campaniei pe care aş lansa-o pentru a sensibiliza opinia publică faţă de grădiniţile noastre de copii.

Şi, deoarece, sunt cea cu ideea, am şi adus-o la viaţă. Fetiţa mea e la gradiniţă şi eu sunt educatore în grupa ei! Ştiu că această iniţiativă este criticată de unii părinţi şi, mai ales, de părinţii din generaţia mai veche, care consideră că astfel îmi supra-protejez copilul, eu însă cred că un copil nu poate fi nicoodată prea mult protejat sau iubit.

Acum eu sunt sigură că NIMENI nu va ţipa isteric, nu va ridica mîna, nu va insulta, nu va îndopa cu pîrjoale de peşte, COPILUL MEU. Plus un mic bonus de 700 de lei.

2 gânduri despre „Noua metodă de protejare a copilului

  1. eu sint la aceeasi rascruce, sa-l dau la gradi si sa merg si eu cu el… si in Moldova asta nu e overprotection, e o mica asigurare ca copilul va fi tratat omeneste

  2. Salutare!
    E o idee buna, sunt de-acord! A-si fi facut si eu la fel. De fapt, am trecut prin experienta de a merge la gradinita cu Madalina (care are 8 ani acum) si sa organizez activitati cu copii (chiar daca era la Pas cu Pas). Nimeni nu se impotrivea, ba din contra educatoarele erau foarte fericite sa mai stea afara la taclale in timp ce eu ocupam copii in sala. Dar, in clipa in care nu am mai avut posibilitatea sa continuu, Madalina s-a impotrivit rau de tot sa mai frecventeze aceasta gradinita.
    Am zis ca in cazul Pamelitei, care implineste 3 anisori in curind, nu voi proceda asa, deoarece asta mi-ar lua mult timp de la servici …
    In schimb, am lansat de curind 2 Cluburi pentru copii in cadrul proiectului INDIGO, imlementat de Centrul de Training „CMB” al carui Presedinte sunt: Clubul DeCelusilor (4-6 ani) si Clubul Micului Diplomat (7-10 ani).
    Atit Madalina cit si Pamela cu drag asteapta sedintele Cluburilor. Iar eu sunt unul din facilitatori. Si nici nu am de furca cu educatorii:)!
    Vedeti mai multe despre aceste 2 Cluburi pe http://www.cmb.md/132-indigo.html

    Succese,
    Veronica

Lasă un răspuns

