Culorile. Dupa vizionare.

IMG_9369

Am fost aseara la premiera filmului “Culorile”.

Am sa las la o parte critica cu pretentii de om care a privit multe pelicule si are gusturi mai deosebite. Mi-a placut filmul. Am inteles asta in clipa in care am simtit ca a inceput sa mi se stranga inima cand priveam cum viata eroinei principale se duce la vale, ca un boloboc pe un drum gloduros de tara.

“Culorile” este un film pentru fete. Ma rog, scenariul si regia este tot al unei “fete”. Multe femei, privindu-l, isi vor aduce aminte ca au vazut cu ochii lor astfel de relatii, altele ii vor spune in gand multumesc lui Doamne-Doamne ca au avut mai mult noroc, minte sau caracter. Cineva poate chiar se va regasi in Ana, eroina.

Mi-a placut si faptul ca cunosc 95% din oamenii care s-au filmat in “Culorile”. E straniu nu stiu cum. Imi imaginez cam ce om as fi eu daca, fiind la o premiera a unui film american cu Brad Pitt, Scarlett Johansson si Robert Pattinson, i-as cunoaste personal pe acestia sau, cel putin, ne-am fi intersectat periodic in diverse localuri sau pe la evenimente.

E un film pe care il recomand, mai ales inainte de o sueta cu fetele, chiar si in timpul saptamanii. Filmul are putin mai mult de o ora, deci, nu riscati sa va plictisiti.

Vizionare placuta!

4 thoughts on “Culorile. Dupa vizionare.

  1. Subscriu. Un film despre cum nu trebuie sa fie o iubire.
    Multumesc, Diana, pentru ocazia frumoasa de a fi la prermiera, alaturi de oamenii care au muncit la film, dar si de tine.
    PS.Da,nu esti strasnica deloc:) Tu numai asa, de dupa blog, pari un pic tepoasa:)
    O zi si o saptamina frumoasa iti doresc!

Lasă un răspuns

